varlden ar bra liten

har precis kakat kvalle med herrljugafolk. haha, hur kul ar inte det? de ar oxa pa resande fot och genom nylleboke sag jag att vi var i indonesien bada tva och idag sprang vi pa varandra har pa stranden. var skoj!

vi befinner os pa gili air nu och har ar det jattebra. ar lite mer utbud vad galler bade boende och restauranger har utan att bli trangt eller stokigt. stranden ar val inte den basta jag sett men duger tveklost att sola pa och vattnet gar alldeles utmarkt att svalka sig i. ska dock bli gott att snart aka vidare. hander lite for lite har.... och sa branner kreditkortet i fickan. maste shoppa lite snart kanner jag.

imrogon ska vi ta oss en tidig morgonpromme runt on. det sags att den skall ta en timma ungefar sa det blir precis lagom.

och jag mar bra nu forresten. skont.

hors snart igen.
Love E

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Tänk att man inte kan åka någonstans utan att träffa på dom. Kram E-L

2009-05-19 @ 10:39:05
Postat av: emma

haha, na precis ;)

2009-05-21 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0