sol&bad

den sametslena vita sanden smeker mina tar och det blagrona vattnet svalkar min solvarma kropp. jag njuter. vi befinner oss pa gili meno, en liten paradis o utanfor lombok. vi bor i en bungalow mitt pa stranden sa stegen vi tar pa en dag ar inte manga.. uppsatsen ar som bortblast...

idag ar vi pa utflykt till grannon, gili trawangan.. en lite storre och mer utbyggd o. har ar det party natten lang och betydligt mer utbud pa bade restauranger och affarer. rokat ar aven billigare har sags det... vi befinner oss tydligen mitt i ett knarkparadis styrt av maffian. inte konstigt att biljett forsaljerskan i hamnen pa lombok verkade korrupt...!

jag har aven lyckats bli sjuk. i sondags kraktes jag hela dagen och fick inte i mig en droppe vatska. dag tva var jag som ni kanske kan forsta ganska matt men lyckades bade ata och dricka lite. gardagen var likadan med ett litet bakslag framat kvallen da jag aterigen kande mig illamaende och hade huvudvark. idag kanns det lite battre igen men jag ar orkeslos. kanske inte sa konstigt.. jag och mina sjukskoterskokollegor har nog ialla fall stallt diagnosen vatskebrist och saltbrist. sa idag har jag atit en toast med salt pa till frukost :) tur att jag ar i gott sallskap!

imorgon ska vi dra vidare over till o nr tre i giliskaran, namligen gili air. ska bli spannande. efter det blir det kuta igen for mera bad, sol, surfing och shopping ;)

over and out for this time,

Love E

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fy sjutton att få sån sjuka, hoppas du mår bättre och har kul på din resa, kram Eva-lena

2009-05-15 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0