en underbar dag...

befinner mig just nu i ubud, en liten stad i nyandlighetens tecken och med ett enormt utbud av diverse hantverk. har har vi varit i tva dagar nu och vi ska sova har i natt med men sen imorgon bitti bar det av mot kuta igen.
igar gick vi gatorna upp och ner for att se om vi kunde hitta nagot fint i nagon av alla butiker. lite souvenirer fann vi. pa kvallen gick jag och S pa nagot som kallas kecak dancing. det ar som en liten teater uppsattning, eller musikal kanske man kan saga eftersom en kor av ca 80 man ropade och sjong som en hel arme med apor. det hela var otroligt haftigt och bra mycket battre an vad jag forestrallde mig innan. forestallningen avslutades med att de satte eld pa en hel hog med kokosnotter som en man sedan dansade over och sparkade ivag de glodande bitarna. behover jag ens saga att hans fotter sag ut som tva forkolnade trabitar efter de... !

idag har vi spenderat en halvadg pa spa. var otroligt valbehovligt och skont! det hela borjade med helkroppsmassage i 75 minuter och sedan var det peeling och nan goja pa huden som jag fick ligga med en liten stund. sedan klev jag ner i ett bad med mjolk och en massa blomblad som doftade underbart.. undertiden i badet serverades inmgefarste och frukt. sedan fick jag ansiktsmassage och peeling plus en ansiktsmask. manikyr, pedikyr och huvudmassage och en tvatt och nagon inpackning till haret som var helt underbart. jag gick darifran som en ny manniska ;)

idag ar det precis en vecka kvar tills jag ar hemma igen. kanns konstigt. har gatt sa fort fast samtidigt kanns det som en hel evighet sedan jag akte...

skulle aven vilja skicka en liten extra halsning till A pa 8ars dagen. jag alskar dig!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0