bali

dagarna rullar pa med en farlig fart... fast det ar val sa.tiden gar fort nar man har roligt :)
vi har i alla fall antligen aterforenats med tva forlorade papuaner sa nu ar vi fyra vapendragare fran boras har pa bali och lever livet. vi befinner oss just nu i sanur pa den sydostra sidan av bali. det ar jattefint har med en lang strandpromenad kantad av romantiska restauranger och sma shoppingbodar. eftersom vi ar tre tjejer och kille har sa brukar vi saga att mr james ar har pa smekmanad med sina tre fruar. ar hur kul som helst :) alla fruarna har fatt ett smeknamn med, singing wife, sporty wife och romantic wife.. sen far ni gissa vem som ar vem :)

igar var vi pa utflykt till kuta becah och jag maste saga att jag blev positivt overraskad! S provade pa att surfa och jag ska nog gora det samma, fast som det sista pa resan for vi har tank att stanna de sista dagarna just i kuta.

imorgon ska vi pa dagstur till ayungfloden och prova pa rafting, till ubud och klattra lite pa en vulkan plus att besoka monkey forest. ska vi riktigt skoj. sen pa tisdag drar vi vidare till gillioarna for riktig semester. sa da ar det nog fardigpluggat for var del ;)

hoppas ni har det bra dar hemma.. har nytt mobilnr forresten. +6287860531765 om det ar nagon som vill nagot vill saga!

nu ska jag nog nana lite sa jag har krafter infor morgondagen.

ses snart igen hoppas jag.

Love E

Kommentarer
Postat av: lillasysteryster

jag gissar att du är romantic wife... ;)

2009-05-03 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0