ibu Susanne!

idag fyller min kära resekamrat 30 år! stort GRATTIS!
jag ordnade lite mysig födelsedagsfrukost i morse och sedan bar det av för lite shopping och choklad var det tänkt. tyvärr öppnade chokladstället som jag skulle bjuda S på inte förrän till kvällen så det får vi ta en annan dag men lite shopping blev det ialla fall. av alla dagar så lyckas jag ju med att inte känna mig kry just idag.. lyckat. så vi begav oss hem och jag har vilat sedan dess. S däremot låter pengarna flöda på malioboro, värsta shoppinggatan :)

ikväll blir det middag på en förhoppningsvis najs restaurang och lyckan vore nog total om S fick sig lite stek med potatis och sås ;) fler bilder från kalaset kommer senare.



Love E


Kommentarer
Postat av: lillasysteryster

oh, vilken fin födelsedagsfrulle :D

får jag oxå en sådan när jag fyller 20?;)

hälsa till S och säg grattis från mig och pappa ! :)

2009-04-23 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0