back on track

efter en lite halvdeppig dag igår när jag mest var trött på allt känns det mycket bättre idag. vi har gjort ytterligare tre intervjuer som kändes kanon så nu håller vi på med transkriberingen. jag har gjort min del så nu har jag resten av kvällen fri :) och den ska spenderas i sängen med fejjan, msn och senare en film.

vi har en gan ska intensiv vecka framför oss.imorgon och onsdag ska vi börja analysera, på torsdag fyller S 30år så då ska det firas och på fredag ska vi för hoppningsvis hålla våran presentation för skolan om vad vi kommit fram till. på lördag ska det nog bli grillfest och på söndag är vi för fjärde gången medbjudna på bröllop så nu ska vi faktiskt gå.. =) sen drar vi till bali!

vill även skicka en liten hälsning till våra stackars vänner på papua som bor bland möss och kryp och utan rent vatten.. håll ut!! snart ses vi på bali!!

Thats all for now...

Love E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0