allt flyter på

här flyter allt på bättre än väntat! gjord eytterligare två intervjuer på sjukhuset idag med en tolk som var något bättre än den vi hade i måndags.. eller hon kunde mer engelska ord, men det gjorde satt hon påbörjade samma mening fast med tre olika början.. haha.. så jag har haft ganska roligt nu när jag har transkriberat den första intervjun.

eftersom kylskåpet ekade av tomhet idag så gick vi till vår två våningar gigantiska mataffär och gjorde en vad som var tänkt att bli storhandling.. jag kom hem med 8 små drickyoghurtar, en juice, en chokladbit och ett paket kakor.. så mycket för den storhandlingen. var även så jäkla hungrig när vi gick där så innan vi gick hem åt vi kvälle på Pizza Hut. smarrigt värre.. kostade bara 35,000:- rps var, vilket motsvara ungefär 25 spänn. till pan-pizzan med pepparkyckling och grönsaker på festade vi loss med en vattenmelondrink. så j*la smarrigt!! skulle kunna dricka en hink med det tror jag....=)

imorgon blir det översättning av gårdagens intervju och inte så mycket mer tror jag vilket är gansk skönt. på torsdag är vi lediga så då ska vi glassa vid poolen igen hade vi tänkt och kanske shoppa lite ;) vi lever ett hårt liv.

här kommer ett bildbevis på hur gigantiska vi är här i denna värld... har storlelk xxl på min t-shirt ;) för hoppningsvis första och sista gången i livet!!
Love E




Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, visst är det roligt att känna sig som man är i lilliput-land...



Gud va bra ni verkar ha det! Är avis...



Ta hand om dig emmsan!

kram

2009-04-15 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0